Tutaj powinien być opis

Zasady obowiązujące podczas zajęć on-line na TEAMS

  1. Korzystanie z aplikacji przez uczniów służy jedynie celom edukacyjnym.
  2. Przed logowaniem każdy z uczniów jest zobowiązany do przygotowania się
    do zajęć w zależności od specyfiki przedmiotu i uzgodnień z nauczycielem (książka, zeszyt, przybory do pisania, materiały plastyczne/materiały techniczne/strój gimnastyczny itp.).
  3. Spotkanie rozpoczyna nauczyciel, a uczeń ma obowiązek dołączyć zakończeniu zajęć decyduje nauczyciel.
  4. Uczeń łączy się z nauczycielem punktualnie zgodnie z ustalonym planem lekcji.
  5. W czasie trwania spotkania obowiązują zasady kultury osobistej i dobrej komunikacji.
  6. Żaden uczeń nie ma prawa wyciszać innych uczniów i nauczyciela.
  7. Potwierdzeniem obecności uczniów na zajęciach będzie włączona kamerka oraz zdjęcie ucznia w ikonkach Teamsa, które umożliwi nauczycielowi identyfikację obecnych uczniów na zajęciach on-line.
  8. Podczas trwania lekcji zalecamy wprowadzić tło, aby uniemożliwić obserwację wyposażenia domów rodzinnych, co wpłynie na komfort psychiczny wszystkich uczniów.
  9. Zabrania się uczniom nagrywania lekcji zarówno wykorzystując możliwości aplikacji Teams, jak i innych zewnętrznych programów lub urządzeń. Zabronione jest również utrwalanie wizerunku nauczyciela oraz pozostałych uczestników spotkania online
    z wykorzystaniem aplikacji, urządzeń i aplikacji zewnętrznych oraz przycisku printscreen.

10. Uczeń zobowiązany jest do przestrzegania praw autorskich zarówno
w odniesieniu do udostępniania materiałów przesyłanych i przygotowanych przez nauczyciela oraz pozostałych uczestników spotkania.

11. Do każdego zespołu klasowego, spotkań online ma wgląd dyrektor szkoły.

Dyrektor  Małgorzata Muchlewicz