
Zasady obowiązujące podczas zajęć on-line na TEAMS
- Korzystanie z aplikacji przez uczniów służy jedynie celom edukacyjnym.
- Przed logowaniem każdy z uczniów jest zobowiązany do przygotowania się
do zajęć w zależności od specyfiki przedmiotu i uzgodnień z nauczycielem (książka, zeszyt, przybory do pisania, materiały plastyczne/materiały techniczne/strój gimnastyczny itp.). - Spotkanie rozpoczyna nauczyciel, a uczeń ma obowiązek dołączyć zakończeniu zajęć decyduje nauczyciel.
- Uczeń łączy się z nauczycielem punktualnie zgodnie z ustalonym planem lekcji.
- W czasie trwania spotkania obowiązują zasady kultury osobistej i dobrej komunikacji.
- Żaden uczeń nie ma prawa wyciszać innych uczniów i nauczyciela.
- Potwierdzeniem obecności uczniów na zajęciach będzie włączona kamerka oraz zdjęcie ucznia w ikonkach Teamsa, które umożliwi nauczycielowi identyfikację obecnych uczniów na zajęciach on-line.
- Podczas trwania lekcji zalecamy wprowadzić tło, aby uniemożliwić obserwację wyposażenia domów rodzinnych, co wpłynie na komfort psychiczny wszystkich uczniów.
- Zabrania się uczniom nagrywania lekcji zarówno wykorzystując możliwości aplikacji Teams, jak i innych zewnętrznych programów lub urządzeń. Zabronione jest również utrwalanie wizerunku nauczyciela oraz pozostałych uczestników spotkania online
z wykorzystaniem aplikacji, urządzeń i aplikacji zewnętrznych oraz przycisku printscreen.
10. Uczeń zobowiązany jest do przestrzegania praw autorskich zarówno
w odniesieniu do udostępniania materiałów przesyłanych i przygotowanych przez nauczyciela oraz pozostałych uczestników spotkania.
11. Do każdego zespołu klasowego, spotkań online ma wgląd dyrektor szkoły.
Dyrektor Małgorzata Muchlewicz